~.. Duit RM100 .. ~

ASSALAMUALAIKUM ..

Hahahaha .. Ok nak cerita sikit ni .. Semalam hari untuk dapat duit 100 Ringgit Malaysia .. Pagi-pagi tu aku bagun la dari tidur .. nak pergi sekolah ambil duit 100 punyer pasal .. hehe .. selalu nye akhir2 tahun nie .. orang yang naik bas sikit .. tapi Alangkah terkejut nye aku .. haha .. aku tengok 1 bas penuh .. Ha .. nie mesti kes nak duit 100 .. haha

 ini adalah duit contoh yekk ..

Sampai je dekat sekolah .. waktu kat tapak perhimpunan .. lagi la aku terkejut boleh katekan penuh pelajar kat tapak perhimpunan macam baru first2 datang sekolah je .. hehe ..

Pastu aku suruh ayah aku datang ambil duit tu .. sebab sekolah memang suruh mak bapak yang ambil kan .. dapat je duit tu mak bapak boleh bawak anak2 nye balik .. so aku mengambil kesempatan ini untuk balik umah .. sebab pe aku nak balik umah .. sebab ..

  • Aku nak tengok cite korea FULLHOUSE (walaupun cite tu dah byk kli ulang .. aku nak gak tgk .. hehe)
  • Aku nak online .. nak tulis kat blog .. cite pasal duit nie la .. (tapi sayang aku balik je umah abang aku de kat umah .. xleh nak online .. hehe )
 Kan bagus kalau dapat banyak cam nie .. kaye aku .. heehe (bagi betis nak peha)

Aku cakap kat mak aku yang 100 nie aku nak beli selendang , baju , dan macam2 lagi .. nak tau mak aku cakap pe ?? .. mak aku cakap .. jangan nak ngade2 tujuan bagi duit tu suruh beli baju sekolah .. (adoii .. sedihnye !! .. huhuhu)

P/S:GUNAKAN LAH DUIT ANDA DENGAN BAIK .. HEHE

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

~ Cara menjinakkan kucing yang belum di jinak ~

~ Cara mengubati kucing yang terkena virus ~

~ Mandikan Kucing ~