~.. Tips mengambil Keputusan Peperiksaan .. ~

Assalamualaikum ... Ha kepada sesiapa yang tengah menjawab SPM .. semoge berjaya :) .. Ha pada budak2 UPSR .. yang nak amik result hari khamis nie (Tol ke hari khamis) .. hehe .. Ini adalah Tips untuk adik2 di luar sana yang nak amik result yekk .. Dan pada budak2 PMR lak .. ala result korang lambat lagi kuor .. tapi kalau nak baca .. baca la .. xlarang pon .. :)

~ TIPS MENGAMBIL RESULT ~
  • Datang tepat semasa hendak mengambil keputusan tersebut .. jangan terlalu awal datang takut nanti korang rase gemuruh dan jangan gak datang lambat .. takut nanti de orang pandai2 mereka cakap adik gagal la pe la .. kan dah rse takut .. tol x ?? ..
  • Duduk kat tempat yang tak ramai orang xpon xde orang langsung sebab kalau korang dok tempat yang ramai2 pas2 kebetulan result korang xbyk A pas2 korang menangis .. mesti malu kan ..
  • Ok kalau la result korang teruk .. korang mesti BERTENANG ! .. 
  • Kate orang DOA adalah senjata mukmin  .. jadi banyak2 la berdoa ye !! ..
  • Dan kalau result korang TERBAIK DARI LADANG ! ..segera jumpa ibu bapa dan guru2 .. pas2 baru meraikan dgn kawan2 .. dan jangan lupa banyak2 bersyukur kepada ALLAH ..

 P/S : SEMOGA BERJAYA !!!! :)

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

~ Cara menjinakkan kucing yang belum di jinak ~

~ Cara mengubati kucing yang terkena virus ~

~ Mandikan Kucing ~